کمپرسور پیستونی

پمپ باد

کمپرسور پیستونی وسیله ای است برای تولید هوای فشرده مورد نیاز صنایع مختلف . کمپرسور پیستونی از سه قسمت اصلی تشکیل شده است . واحد هواساز ، الکتروموتور ، مخزن هوا و سایر بخش ها …

استفاده از کمپرسور پیستونی با دوام و ایتالیایی باعث بالا رفتن سرعت کاری و جلوگیری از مشکلات احتمالی میگردد .

از معروفترین برندهای اروپایی هواساز کمپرسور پیستونی میتوان از  ایتالیا ABAC , NUAIR  نام برد  .

قیمت کمپرسور پیستونی

کمپرسور هوا

گارانتی و خدمات پس از فروش

کمپرسور پیستونی این مجموعه بعلت استفاده از قطعات اروپایی و ایتالیایی و با کیفیت بالا دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد .

فروش ویژه کمپرسور اسکرو – کلیک کنید . 

کاربرد کمپرسور پیستونی

  • استفاده در کارگاههای صنعتی
  • رنگ آمیزی و نقاشی صنعتی
  • استفاده در پنجرگیری ها
  • استفاده در کارهای عمرانی و ساختمانی و ..
کمپرسور تبریز

بادرو کمپرسور

ارائه کیفیت برتر و جلب رضایت مشتری هدف اصلی ماست .

با نزدیک به نیم قرن تجربه و حضور درخشان

فروش و بازاریابی تهران : 66609345-021  8-66687337-021

فروش و بازاریابی تبریز : 5-35514934-041

ارتباط آنلاین تلگرامی : کارشناسان فروش – کلیک کنید . 

ارسال E-mail : کلیک کنید . 

آدرس وب سایت : www.badro.ir

شماره واتس آپ : 09214168650

لیست کمپرسور پیستونی | هواساز ایتالیایی | یکسال گارانتی | الکتروموتور چینی یا موتوژن
تعداد
سیلندر
قدرت
KW/HP
مخزن
لیتر
هواساز
لیتر در دقیقه
مدل
Model
11.5/1.150150ACM 150 D
22/1.5200250ACM 250
23/2.2300330ACM 350
24/3350480ACM 480
27.5/5.5500650ACM 750
210/7.5500870ACM 1000
2/415/1110001230ACM 1500
2/420/1510001800ACM 2000
2/425/1810002670ACM 3000

تفاوت کمپرسور پیستونی و کمپرسور اسکرو در چیست :

کمپرسور پیستونی همان طور که از نامش پیداست حرکت بصورت رفت و برگشتی و با یک یا چند تا پیستون در داخل سیلندر این کار انجام میگیرد . ولی در کمپرسور اسکرو تولید هوای فشرده توسط دو عدد روتور داخل استاتور بوده و بصورت مارپیچی شکل میباشد .

فروش ویژه کمپرسور اسکرو – کلیک کنید 

کمپرسور آپاراتی

کمپرسور پیستونی تا فشار کاری 15 Bar

  • مدل دستگاه سری PH
  • با قابلیت نصب در نزدیکترین نقطه مصرف و حذف لوله کشی
  • قابل حمل در حین یا قبل بهره برداری
  • به همراه نوع انتقال قدرت تسمه ای
  • ظرفیت های موجود 80 – 150 – 250 – 350 لیتر در دقیقه

 

پمپ باد

پمپ باد

سری عمودی  ACM

از مزیت های کمپرسور پیستونی عمودی

  • مدل دستگاه ACM
  • نصب آسان و حرکت آسان
  • طراحی شده جهت اشغال حداقل فضای نصب
  • جدایش عالی ناخالصی های هوا ، قطعات آب و روغن با استفاده از فرم طراحی مخزن
  • مناسب جهت مصرف هوای فشرده در تمامی مناطق
  • نوع انتقال قدرت : تسمه ای
  • ظرفیت های موجود : 1000 ، 750 ، 500 ، 350 لیتر بر دقیقه
کمپرسور پیستونی

کمپرسور پیستونی

ثابت و کامپکت سری SC :

  • مدل دستگاه سری SC کابینت دار
  • ایجاد امنیت و حداکثر بهره بری با استفاده از کابینت طراحی شده برای کمپرسور
  • نسل جدیدی از کمپرسور پیستونی کم صدا
  • طراحی ورودی های هوا به کابین به همراه فیلترهای غبارگیر جهت استفاده از کمپرسور در مناطق پر غبار
  • طراحی زیبای خارجی و همچنین قابلیت نصب درایر و فیلتر و اضافه نمودن آنها به کابین اصلی کمپرسور
قیمت کمپرسور پیستونی

قیمت کمپرسور پیستونی 

HSS-C کامپکت کابینت دار

  • مدل کمپرسور پیستونی HSS
  • حذف لوله کشی و تله آبگیر با استفاده از طراحی کامپکت کابینت دار
  • طراحی کل پکیج به شکل یک کمپرسورخانه کوچک
  • کنترل و نمایش تمامی حالات کارکرد ماشین توسط PLC پیشرفته و کنترل تمامی سنسورها
  • بدون نیاز به فونداسیون یا تجهیزات تثبیت کننده به علت صدا و ارتعاشات بسیار اندک
  • استفاده از واحدهای هواساز سخت کار با حداقل نیاز به سرویس و نگهداری
قیمت کمپرسور پیستونی

در مورد کمپرسور پیستونی بیشتر بدانیم :

امروزه در صنعت تبرید بیشتر از کمپرسور پیستونی استفاده می شود . در این نوع کمپرسور ها نیز از حرکت رفت و آمدی پیستون سیال را متراکم می نمائیم .

این نوع کمپرسور اغلب در سیستم تبرید مورد استفاده قرار می گیرد و ممکن است قدرت آنها از چند دهم اسب تا چند صدم اسب خواهد بود و می توان از یک سیلندر ویا چند سیلندر تشکیل شده باشد .

 

رینگ های پیستون :

برای جلوگیری از نفوذ گاز متراکم شده به کارتر از رینگ های فشار( کمپرسی) و همچنین جلوگیری از خروج روغن از آن از رینگ های روغن استفاده می شود که در شیارهای مخصوص روی پیستون سوار می شوند . رینگ ها باید حتی الامکان کیپ شیار و در عین حال مانع حرکت آزاد پیستون در سیلندر نشوند . تعداد رینگهای آب بندی بستگی به دور کمپرسور دارد .

 

میل لنگ در پمپ باد

این قسمت کمپرسور پیستونی  یکی از مهم ترین اجزاء می باشد و باید خیلی سخت و محکم و در سطح اتصال آن نباید در شرایط مختلف خورندگی ایجاد شود . میل لنگ یک محور چرخنده است که در حرکت دورانی الکتروموتور را توسط شاتون به حرکت متناوبی پیستون در داخل سیلندر تبدیل می کند .

شاتون :

شاتون برای اتصال میل لنگ به پیستون یا به واسطه بکار می رود و جنس آن فولاد و بعضی اوقات چدن تشکیل شده از میله با دو سر که یکی از آنها اتصال ثابت دارد و دیگری مجزا یا جدا شونده است .

 

خنک کاری در پمپ باد

به دو علت اساسی خنک می شوند که یکی اصطکاک بین قطعات متحرک و دیگری افزایش درجه حرارت ناشی از تراکم بخار است . خنک کردن کمپرسور به منظور جلوگیری از کاهش کارآیی کمپرسور و همچنین نگهداری کیفیت روغن و روغن کاری است .

روغنی که برای روغن کاری به گردش در می آید وسیله خوبی برای جـــذب و دفع گرمــا می باشد و به همین جهت در بعضی از کمپرسور پیستونی  خنک کننده مخصوص بــرای روغن بکار می رود و در بعضی از کمپرسورها سطح خارجی را پره دار می سازند تا سطح تبادل حرارتی آنرا با هوا زیاد کنند و در بعضی انواع نیز از یک موتور و پنکه جهت عبور هوا بر روی کمپرسور و خنک کردن آن استفاده می شود .

در سیستم هائی که تقطیر مبرد به وسیله آب خنک کننده برج است , کمپرسور نیز با آب خنک می شود . برای گردش آب لوله با محفظه ای در قسمت مجاور بالای سیلندر در نظر گرفته می شود که به کیسه خنک کننده معروف است . کمپرسور های هرمتیک ( بسته ) که موتور و کمپرسور در یک پوسته قرار دارند بیشتر در معرض داغی قرار دارند و معمولاً با عبور دادن بخار قسمت مکش کمپرسور با اطراف موتور گرمای آنرا می گیرند .