4.9/5 - (11 امتیاز)

فیلتر میکروپور

شرکت میکروپور بصورت تخصصی تولید کننده انواع فیلترهای میکرونی، فیلترهای میکروفیلتر و فیلترهای سپراتور مخزنی و پیچی شکل می باشد که با برند فیلتر میکروپور به بازار عرضه میگردد.

میکرو فیلترهای این شرکت بیش از 4000 ساعت کارکرد دارند و کیفیت خوب داشته و مشتریان زیادی از این نوع برند استفاده می کنند. از مدلهای معروف می توان به فیلتر معادل ZERO -  LB13145/3  اشاره نمود.

در دنیای امروزی به منظور حذف ناخالصی‌ها که گرد و غبار و ذرات مایع یا روغنی می‌شوند و بالا رفتن کیفیت هوای فشرده در خروجی کمپرسورها، به ویژه کمپرسور اسکرو می‌بایست از فیلتر میکروپور استفاده گردد. فیلترمیکروپور شامل انواع، فیلتر میکروپور G، سری HG، سری HGH، فیلتر میکروپور سری F و  سری G-MSS آنتی باکتریال می‌شوند.

  • میکروفیلتر میکروپور برای جذب ذرات روغن و گرد و خاک
  • فیلترهای سپراتور مخزنی مخصوص کمپرسور
  • فیلترهای کاتریجی و پیچشی مخصوص کمپرسور
فیلتر هواکش میکروپور

فیلتر هواکش میکروپور

فیلترسپراتور میکروپور

فیلتر سپراتور میکروپور

فیلتر سپراتور میکروپور سری ZERO

فیلتر سپراتور میکروپور سری ZERO

المنت میکروفیلتر میکروپور

المنت میکروفیلتر میکروپور

میکروفیلتر چیست؟

از تجهیزات مربوط به آماده سازی هوای فشرده می‌توان به میکروفیلترها اشاره نمود که البته وظیفه‌ی آن جداسازی قطره‌های آب و روغن، ذرات غبار، از هوای فشرده می‌باشد و اغلب بعد از تله‌های آبگیر و به‌ شکل فلنجی و رزوه‌ای بکار می‌روند.

کاربرد المنت‌های میکرو فیلتر در میکرو فیلترها:

المنت میکروفیلر در درون هوزینگ میکروفیلتر قرار گرفته است و طبق شرایطهای محیطی، اختلاف فشار، کیفیت هوای فشرده و مقدار آلودگی خارج شده از فیلترها در دوره‌های 6 ماهه الی یکساله عوض می‌شوند. میکروفیلترها بایستی یک اتودرینی داشته باشند که تخلیه‌ی غبار و آب و روغن ته نشین شده را انجام دهد.ذرات و مواد آلاینده موجود در سیستمهای هوای فشرده‌ای که فاقد ابزارها و تجهیزات فیلتراسیون مکفی هستند موجب آسیب دیدن تجهیزات مربوط به سیستم پنوماتیک می‌گردند و به همین علت بکارگیری میکروفیلترها و المنت‌های میکروفیلتر ضرورت دارد.

المنت میکرو فیلتر

المنت میکرو فیلتر چیست میکروفیلترها خودشان از ابزارات مربوط به فیلتراسیون کمپرسورهای اسکرو هستند. چنین نوع فیلترهایی به منظور زدودن هرگونه ذره‌های روغن و آب طراحی می‌شوند.  در این بین میکروفیلترها هم جهت جذب کردن ذرات جامدی که قطرشان تا 0/1 میکرون و 0/01 میکرون کارآیی دارند.

درباره‌ی فیلتراسیون

فیلتر روغن، فیلتر هیدرولیک، فیلتر اکتیو کربن و غیره

رایج‌ترین گریدهای میکروفیلترها عبارتند از:

3یا 5 میکرون  یا پری فیلتر

یک میکرون یا میکروفیلترهای اولیه که اغلب پیش از درایر نصب می‌گردد.

0.01  میکرون یا میکروفیلتر ثانویه که اغلب پس از درایر نصب می‌گردد.

کربن اکتیو که اغلب پس از میکروفیلتر ثانویه نصب می‌گردد.

چنین فیلترهایی وظیفه‌ی فیلتر نمودن بخارات روغن را دارند.

 

فیلتر میکروپور
انواع فیلتر میکروپور

فیلتر روغن میکروپور

فیلتر روغن میکروپور یکی از محصولات شرکت بادرو کمپرسور بوده و به لحاظ کیفیت بالا و دسترسی آسان و قیمت مناسب عرضه میگردد.

 

نکات مهم و ویژگیهایی که زمان انتخاب فیلتر بایستی به آنها توجه داشت:

در زمان انتخاب فیلتر بایستی به مسائل مختلفی توجه نمایید که یکی از  پارامترهای مهم و اساسی زمان انتخاب فیلتر سپراتور جهت کمپرسورهای اسکرو این است که می بایست به ابعاد فیلتر و فشار محیط توجه نمایید، علاوه براینها مقدار روغنی که از فیلترهای سپراتور عبور می نماید بسیار حائز اهمیت می‌باشد. فیلتر سپراتوری که کمپانی های گوناگون در سراسر جهان تولید و عرضه می کنند  قابلیت کار کردن در فشارهای 7، 10، 14 و 21 بار را دارا می‌‍باشند، که اغلب حداقل فشار قابل تحمل 7 بار می‌باشد و حداکثر فشار را نیز 14 بار در نظر گرفته اند. نکته ی قابل توجه که در استفاده کردن از فیلترهای سپراتور بایستی مورد توجه قرار گیرد عوض کردن  به موقع فیلتر می‌باشد چون عدم تعویض به موقع مناسب باعث اختلال در عملکرد کمپرسور می‌شود.

 
 
فیلتر روغن Zero

نمایندگی فیلتر میکروپور

برای تهیه محصولات میکروپور بصورت اورجینال بادرو کمپرسور نمایندگی فیلتر میکروپور در ایران با قیمت های مناسب در خدمت عزیزان می باشد.

کمپانی میکروپور (MIKROPOR) ترکیه از اصلیترین تولیدکنندگان واحد تصفیه‌ی هوای کمپرسور در سطوح بین‌المللی مطرح می‌گردد و با داشتن  کیفیت و قیمت مناسب، میکروفیلتر میکروپور (فیلتر روغن گیر کمپرسور) مناسبترین گزینه جهت فیلترینگ هوای فشرده در صنایع است.

  • دارای المنتی که قابلیت تعویض دارد
  • جنس بدنه از آلیاژ آلمینیوم می‌باشد که همراه با پوشش رنگی پودری اپوکسی شده‌ای که در برابر خوردگی مقاومت داشته باشد.
  • حذف ذرات گردوغبار و روغن تا 01/0 میکرون
  • دارای شناور محافظت شده‌ی استاندارد (دیافراگم 2 میلیمتری) جهت تخلیه‌ی خودکار ذرات مایع
  • سایز اتصال از ¼ اینچ تا 3 اینچ
  • ظرفیت دبی از20 مترمکعب بر ساعت تا 26.000 متر مکعب بر ساعت
  • مجهز به نشانه‌گر عمر فیلتر
  • کلیه‌ی فیلترها برای جذب نمودن روغن معدنی و مصنوعی که مناسب باشد.
  • حداکثری فشارکاری 20 بار
 

معرفی کمپانی میکروپور

 

شرکت میکروپور ترکیه

شرکت میکروپور یکی از بهترین و بزرگ‌ترین کمپانی‌های موجود در ترکیه و در سطح جهانی است. این مجموعه بزرگ اصلی‌ترین تصفیه کننده‌های هوا را تولید و به فروش می‌رساند. میکروپور نه تنها محصولاتی با کیفیت ارائه می‌دهد بلکه قیمت آن‌ها بسیار مناسب و بسته به شرایط مردم است. این محصول که با نام انگلیسی MIKROPOR زبانزد عام و خاص است، دارای المنت قابل تعویض، جنس بدنه از آلیاژ آلمینیوم محکم و مقاوم، حذف کننده قوی آلاینده‌های روغنی و گرد و غباری، دارای شناور محافظت شده و دیافراگم است. همچنین فیلتر میکروپور را می‌توان در سایز ¼ اینچ تا ۳ اینچ خریداری کرد. بخش دیگری که این محصول را از سایر متمایز می‌کند، نشانه‌گر عملر فیلتر است و فشار کاری آن نهایتا تا ۲۰ بار افزایش می‌یابد.

سپراتور کمپرسور

 

فیلترهای سپراتور با عنایت به شکلش و نحوه ی نصب آن و همچنین شکل ظاهریش در گروههای متفاوتی دسته بندی می گردد که به آن ها اشاره می‌کنیم:

فیلتر سپراتورهای کاتریجی و نوع اکسترنال نسل نویی از فیلتر سپراتورهای کمپرسور اسکرو می‌باشند که بوسیله ی شرکتهایی مثل میکروپور تولید گشته و عرضه می‌گردد. طراحی فیلترهای کارتریجی بنحوی می‌باشد که بصورت اکسترنال هستند و مزیتهای زیادی در این فیلترها موجود است. یکی از مزیتهای این فیلترها راحتی تعویضشان و در دسترس بودنشان می‌باشد. علاوه براینها فیلتر کارتریجی اثر چندانی روی فشار هوا ندارد درحالیکه کیفیت و راندمان بالایی ارائه می‌نماید.

نوع دیگری از فیلتر سپراتور که داخل مخزن و محفظه سپراتور می‌باشد و به فیلتر مخزنی نیز معروف شده است. این نوع فیلترها از پدیده ی نیروی گریز از مرکز تبعیت می کنند، در این نوع فیلترها پس از وارد شدن هوا به درون مخزن هوای ورودی به داخل مخزن فیلتر بصورت گرداب در حال چرخش می‌باشد و پس از ته نشین شدن ذراتش در قسمت کف مخزن به دلیل سنگین بودنش ته نشین گردیده و هوای پاکیزه ی نهایی بعد از گذشتن از المنتهای فایبر گلاس و حذف گردیدن تمامی ذرات اضافیش به محل ذخیره ی هوای فشرده انتقال میابد.

 

محصولات مرتبط بادرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *