5/5 - (3 امتیاز)

تعمیر پیکور بادی

بادرو کمپرسور تعمیر پیکور بادی و پرفراتور بادی در برندهای ایرانی و وارداتی اطلس کوپکو را بر عهده گرفته و در صورت نیاز خدمات ارزنده‌ای را به صاحبان صنعت ارائه می‌کند.

با توجه به فشار کاری بالای این دستگاه در صورت استفاده ناصحیح و و عدم رعایت اصول ایمنی استفاده از پیکور موجب خرابی دستگاه می‌گردد که با رعایت مسائل و نکات جانبی هنگام استفاده می‌توان از خرابی ناشی از بی‌دقتی در حین استفاده از دستگاه را پائین‌تر آورد و عمر دستگاه را بالا برد.

چکش بادی تخریب

از سری نکات کلیدی و حائز اهمیت درباره نحوه نگهداری پیکور می‌توان به این مطلب اشاره کرد که غالبا پیکور بادی در برخی مواقع بصورت آماده به کار روی زمین رها می‌گردد و این عمل موجب رفتن گرد و غبار موجود در زمین به داخل دستگاه و باعث گرفتگی رابط پیکور می‌گردد و در طول مدت باعث خرابی نازل پیکور می‌گردد در صورتی که با رعایت نکات ریز مثل این نکته موجب افزایش طول عمر دستگاه می‌شود.

دریچه روغندان پیکور باید همیشه تنظیم باشد و پیکور نباید به صورت خشک کار کند و مرطوب بودن رگلاتور های داخل پیکور موجب افزایش عمر دستگاه می‌شود.

چنانچه با انواع چکشهای بادی ضربه و یا حتی چکشهای بادی گردون کار می‌کنید بایستی بدانید که این دستگاه به دو عامل خشک بودن یعنی عدم روغن‌کاری و گرد و خاک و آشغال، حساس می‌باشد. چکشهای بادی بخلاف ظاهری زمخت دستگاههایی حساس می‌باشند که بایستی بخوبی مورد مراقبت قرار گیرد تا بتوانید بهترین کاراییها را از دستگاه داشته باشید. بارها اتفاق افتاده که پروژه‌های عظیم صنعتی فقط بدلیل رعایت نکردن یک نکته‌ی کوچک متوقف شده‌اند. در صورتیکه این نکات را رعایت کنید هم طول عمر دستگاه چند برابر می‌شود و هم احتیاج به سرویس دوره‌ای دستگاه کم‌تر خواهد شد.

از جمله خدمات بادرو کمپرسور در زمینه پیکور های بادی عبارتند از:

  • ارایه قطعات پیکور 9 کیلویی ساخت تبریز به صورت اورجینال و اصلی و ساخت چکش بادی های سفارشی در وزنهای مختلف
  • تعمیر و سنگ زنی سیلندر پیکور بادی RB 666
  • تعمیر پیکور مدل DP7G
  • تعمیر پیکور Toku ژاپن
  • فروش قطعات اورجینال پیکور ساخت تبریز
  • تعمیر پیکور اطلس کوپکو سوئد
  • فروش انواع قلم پیکور بادی

 

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
قیمت چکش بادی
جدید350

بادرو کمپرسور

ارائه کیفیت برتر و جلب رضایت مشتری هدف اصلی ماست .

با نزدیک به نیم قرن تجربه و حضور درخشان

فروش و بازاریابی تهران : 66609345-021  8-66687337-021

فروش و بازاریابی تبریز : 35514934-041   35514945-041

برای ارتباط با ما از طریق واتساپ کلیک کنید 

برای ارتباط با ما از طریق تلگرام کلیک کنید 

چکش بادی 9 کیلویی

محصولات مرتبط بادرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *