5/5 - (2 امتیاز)

تعمیر شیلنگ ویبراتور بادی

شیلنگ ویبراتور بادی، وسیله‌ای است که برای ویبره کردن بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد که از سه قسمت اصلی تشکیل شده است. پوکر یا همان هد شیلنگ ویبراتور بادی و قسمت روکش و شیلنگ و قسمت انتهایی شیر پنوماتیکی شیلنگ ویبراتور بادی نامیده می‌شود.

داخل هر شیلنگ ویبراتور بادی روتوری می‌باشد که با فیبرهای مخصوص به حرکت درآمده و باعث برخورد با پوسته پوکر شده و باعث لرزیدن می‌گردد شیلنگ ویبراتور بادی به مراتب بهتر از شیلنگ ویبراتور مکانیکی می‌باشد و از کارایی بالایی برخوردار می‌باشد. از مزیت شیلنگ ویبراتور بادی می‌توان سرعت عمل بالا و عمر طولانی و راحت کار کردن اشاره کرد.

تعمیر شیلنگ ویبراتور و سنگ زنی شیلنگ ویبراتور بادی و تعویض فیبر شیلنگ ویبراتور بادی در اسرع وقت و با کیفیت بالا پذیرفته می‌شود. از برندهای معروف شیلنگ ویبراتور بادی می‌توان از Enar  اسپانیا، دایناپاک، Bereker  ایتالیا نام برد.

شیلنگ اینار اسپانیا بادی

تعمیر شیلنگ ویبره

جهت تعمیر نمودن شیلنگهای ویبره با کمک‌گیری از متخصصین این کار به نحو احسنت صورت می‌گیرد. در کل اقدامات تعمیری، کاری کاملا تخصصی است که حتما بایستی در تعمیرگاهها و زیر نظر کسانی انجام گیرد که تجربه‌ی کافی در این زمینه داشته باشد. چنانچه خودتان بخواهید نسبت به تعمیر شیلنگ اقدام نمایید، احتمال دارد به دستگاهتان آسیب وارد کنید.

در ضمن از آنجایی که چنین محصولی دارای انواع مختلفی می‌باشد از آن جمله می‌توان به نوع بادی، برقی، بنزینی اشاره کرد، و طبق این تنوع روش تعمیر شیلنگهای ویبره برای هرکدام متفاوت می‌باشد. برای نمونه تعمیر کردن شیلنگهای ویبره‌ی بادی بسیار متفاوت‌تر از انواع بنزینی می‌باشد.

تعویض یا تعمیر شیلنگ ویبراتور

در حالت کلی کار کردن در فضاهای سنگینی همچون ساختمان ‌سازی، خرابی در ابزارات و تجهیزات را امری اجتناب ناپذیر باید دانست؛ ولی امری که می‌تواند در این بین با اهمیت باشد، اصول کار تعمیرات شیلنگهای ویبراتور است. اینکه این کار تا چه حدی شدنی است یا نه! قابل تامل است. آیا قیمت شیلنگ ویبره بتن آنچنان هست که تعمیر شیلنگ ویبراتور را توجیه کند؟

آیا تعمیرات شیلنگ ویبراتور به صرفه‌تر از تعویض آن است؟ 

شیلنگهای ویبراتوری تجهیزاتی می‌باشند که بتن را می‌توانند به حالت یکنواختی در محیط مدنظرتان پخش نماید. از جاییکه بتن در مراحل اولیه در حالیکه هنوز سخت نشده باشد، متریال خیلی سرسختی می‌باشند و معمولا علاقه‌ای ندارد تا در محیط هدف به صورت یکنواخت پخش گردد، احتیاج می‌باشد که با کمک تجهیزات و ابزاری که همان شیلنگهای ویبراتور هستند، این هدف را به سرانجام می‌رساند.

جدید350

بادرو کمپرسور

فروش و خدمات پس از فروش در بادرو کمپرسور با نزدیک به نیم قرن تجربه و حضور فعال

ارائه کیفیت برتر و جلب رضایت مشتری هدف اصلی ماست.

فروش و بازاریابی تهران: 66687337-021   66687338-021

فروش و بازاریابی تبریز: 35514934-041   35514935-041

آدرس وب سایت: www.badro.ir

امور مشتریان: جهت ارتباط آنلاین با کارشناسان فروش کلیک کنید . 

واتس آپ  09214168650

محصولات مرتبط بادرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *