4.7/5 - (10 امتیاز)

شیلنگ سندبلاست

یکی از تجهیزات موردنیاز جهت سند بلاست، شیلنگ سند است که به علت وجود خورندگی در مواد سندبلاست، بایستی ضدسایش باشد، از معروفترین برندهای شیلنگ سندبلاست میتوان سوپرلاس ترکیه ، Contracor آلمان و SEL ترکیه می توان نام برد. پر مصرفترین شیلنگ سایز یک اینچ و سایز ۱/۴ – ۱ اینچ می باشد که معمولا در کلاف‌های ۴۰ متری بوده و امکان برش تا نصف حلقه می باشد. برای کمپرسورهای با ظرفیت پایین و از نوع کمپرسور پیستونی پیشنهاد می گردد از شیلنگ سندبلاست سایز یک اینچ استفاده شود. توصیه می گردد در مواقعی که از شیلنگ سندبلاست در طولانی مدت استفاده نمی شود شیلنگ را جمع آوری و نایلون پیچ کرده و در انبار قرار دهید.

دیگ سندبلاست و تجهیزات همراه – لطفا کلیک نمایید 

ارتباط آنلاین کارشناسان فروش 

شیلنگ سندبلاست

برای نگهداری از شیلنگ دستگاه سند بلاست، بهتر است از قرار دادن آن در زیر نور آفتاب، باران و برف جلوگیری شود. معمولا این نوع شیلنگ‌ها مصرفی بوده و پس از یک دوره، اپراتور دستگاه باید شیلنگ رو عوض نماید.

قسمت داخلی شلنگ سندبلاست از جنس پلاستیک طبیعی ساخته شده است که مقاومت قابل توجهی در برابر سایش ذرات آلاینده دارد. لایه خارجی آن نیز از یک ماده پلیمری ساخته شده که دوام و مقاومت این محصول را بالا می‌برد. انتخاب شیلنگ سندبلاست مناسب به صورت مستقیم به سرعت و کیفیت ماسه شویی و مصرف مواد ساینده بستگی دارد.

 
شیلنگ سندبلاست سل
شیلنگ سند بلاست sel

انواع شیلنگ سندبلاست

شیلنگ انفجار برای تهیه مواد ساینده طراحی شده است و در موتورهای جت و تاسیسات برای تمیز کردن سطوح با سازه‌های شن و ماسه کوارتز، گلوله‌های سنگی فولادی، مواد برش خورده، سنگ فرش، نیکلشلاکا، کوپرشلاک و غیره استفاده می‌گردد.

شیلنگ سند بلاست شامل انواع زیر می‌شود:

  • شیلنگ سندبلاست بافته شده
  • شیلنگ انفجاری ماسه‌ای ۲ لایه
  • شیلنگ ۴ لایه ای
قیمت شیلنگ سندبلاست

قیمت شیلنگ سندبلاست

قیمت شیلنگ سندبلاست با توجه به سایز، برند و کیفیت محصول متفاوت می باشد، در حالت کلی، قیمت هر متر از شلنگ سند با کیفیت از 450 هزار تومان الی 550 هزار تومان می باشد که به صورت کلاف کامل (40 متری) یا نصف کلاف (20 متری) عرضه میشود.

سایر محصولات بادرو کمپرسور

مزایای شیلنگ سند بلاست:

  • انعطاف پذیری زیاد و سهولت در انجام کار .
  • سبک وزن، فشرده و جهت عملیات آسان.
  • لوله لاستیکی مصنوعی و مقاوم در مقابل سایش .
  • آرماتوربندی گردیده به وسیله‌ی تارهای تایر پلی‌استر .
  • پوشش برروی شیلنگهای سایشی سیاه رنگ و لاستیکهای مصنوعی مقاوم در برابر هوا .
  • دارای حلقه های 40 متری .
  • دامنه‌ی دما: 20 ° F منفی  تا مثبت 180 ° F

شیلنگ و هولدر سند بلاست :

 در سیستمهای زنگ زدایی، تمیزکاری، رنگ برداری، تمیزکاری و آماده نمودن قطعه‌ی مدنظر برای انجام کارهای بازسازی و یا رنگ کاری، قطعه‌ی مورد نظر را بایستی با ذرات سختی از جمله شن، سیلیس، ماسه و سایر مواد ساینده‌ استفاده کرد تا بتوانید قطعه‌ی کارتان را بخوبی بلاستینگ نمایید به این دلیل بایستی همه‌ی ملزومات دستگاه سند بلاست، ضد سایش و حتما غیر قابل اصطحکاک باشند تا عمر طولانی‌تر و خدمات بالاتری را ارائه دهند، به این منظور باید از شیلنگ با خصوصیات خاصی  استفاده نمود تا در هنگام کار، انعطاف پذیر و ضدسایش باشند که در ساخت آنها از لایه های متفاوت از جمله پلاستیک ضدسایش و تارهای سیمدار ساختار شیلنگی استفاده می‌گردد تا در مقابل فشارهای هوا و ذرات سخت تا حدی مقاوم باشند و برای متصل ماندن این قطعات به همدیگر از هولدر استفاده می‌گردد.

هولدر سندبلاست
 
سند بلاست آهن
سندبلاست چوب
سندبلاست شیشه
سندبلاست سنگ
کمپرسور تبریز

خرید شیلنگ سند بلاست

برای خرید شلنگ سند و دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان، با کارشناسان بادرو کمپرسور در ارتباط باشید.

ارایه کیفیت برتر و جلب رضایت مشتری هدف اصلی ماست. با بیش از چهاردهه تجربه و فعالیت در صنعت هوای فشرده

شماره تماس دفتر تهران: 66687337-021    66687338-021

شماره تماس دفتر تبریز: 35514934-041     35514935-041

آدرس وب سایت: www.badro.ir

ارتباط آنلاین ( تلگرام – کلیک کنید )

واتس اپ: 09128204891

دیگ سند بلاست

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *