4.8/5 - (15 امتیاز)

کمپرسور فشار قوی

مکانیزم عملکرد کمپرسور فشاری قوی به این صورت میباشد که نخست هوای محیط به داخل هواساز مکیده میشود، بعد از فشرده شدن وارد مخزن ذخیره هوای فشار قوی می شود و مقداری از کندانس هوا ته نشین می شود. درمرحله بعدی هوای فشرده شده وارد تله آبگیر (Water Separator) مخصوص هوای فشرده می شود و حدود 40 درصد از رطوبت هوا از آن جدا می شود، وارد فیلتر اولیه میگردد و ذرات غباری که در آن وجود دارد به اندازه 2 میکرون جذب خواهد شد، حال هوای پاک با درجه ی خلوص بالا وارد درایر تبریدی می شود و همه ی رطوبت و کندانس باقی مانده از آن جدا می شود و در آخر کار هوای فشرده شده بوسیله ی میکروفیلتر ثانویه ای که مخصوص هوای فشار قوی میباشد به اندازه 0.01 میکرون فیلتراسیون می شود تا هوای خشک و کاملا پاکی برای مصرف مهیا میشود.

کمپرسور فشار قوی

فشار کاری در کمپرسور باد فشار قوی معمولا در محدوده بالا 20 بار، 30 بار تا  40 بار و حتی در بعضی موارد تا 300 Bar میباشد در حالی که فشار کاری در یک کمپرسور پیستونی معمولی مابین 7 Bar  و 10 Bar  متغییر میباشد، بیشترین کاربرد و استفاده این کمپرسورهای فشار قوی در پینت بال، صنایع پت و بطری سازی و سایر موارد میباشد . سیستم کاری در این نوع کمپرسورها بصورت دو مرحله ای یا چند مرحله ای میباشد.

انواع برند کمپرسور باد فشار قوی

از برندهای معتبر کمپرسور فشار قوی که این روزها در بازار داخلی ایران موجود هستند و گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب نیز دارا می‌باشند می‌توانیم به برندهایی چون کمپرسورهای فشار قوی فینی ایتالیا، ناردی ایتالیا، Dalgakiran ترکیه و سایر برندهای اروپایی و چینی اشاره نمود.

کمپرسور فشار قوی 25 بار

موارد استفاده کمپرسور فشار قوی 25 بار سری ACM

  • ماشین آلات تولید بطری های یکبار مصرف PET
  • مصارف تست های فشار قوی 25 Bar در صنایع مختلف
  • استارتر ماشین آلات صنعتی سنگین
  • سیستم Surge خطوط انتقال آب
  • سیستم استارت موتورهای کشتی و ژنراتورهای دیزلی

مشخصات فنی کمپرسور هوا فشار قوی 25 بار سری ACM - دو مرحله ای - 380 ولت

راهنمای ابعاد و اندازه کمپرسور هوا فشار قوی 25 بار سری ACM

  • A: Lenght
  • B: Width
  • C: Height
  • D: Height of Connection

کمپرسور فشار قوی ناردی ایتالیا

 ATLANTIC توسط NARDI COMPRESSORI‏ طراحی و تولید شده است و کمپرسوری بسیار کارآمد بوده و از نظر مکانیکی قوی و در عین حال فشرده میباشد که حمل آن بسیار آسان است.

بلوک کمپرسور یا واحد پمپ، قلب کمپرسور ‏ATLANTIC است. این یک جزء حیاتی است که NARDI تلاش فنی مهمی بر روی آن انجام داده است. از جمله ویژگی های آن استفاده از آلیاژهای سبک با راندمان حرارتی بالا، آلیاژهای آلومینیومی نیز برای بلوک کمپرسور استفاده شده و تمامی اجزا از مواد ضد خوردگی و دفع سریع حرارت ساخته شده است.

 
 

کمپرسور فشار قوی ایتالیایی ناردی

 قاب این مدل برای کاهش وزن و ابعاد طراحی شده است و کمپرسور را سبک و قابل حمل می کند، با فریم آلومینیومی که با رنگ پودری اپوکسی پوشانده شده است. پوشش پودری و اجزای فولاد ضد زنگ از کمپرسور در برابر خوردگی در محیط های دریایی نیز محافظت می کند. خلوص فیلتراسیون کمپرسور مجهز به فیلتر و جداکننده است که کیفیت هوای تنفسی را مطابق با استانداردهای UNI‏ ‏EN 12021:2014 تضمین می کند. اقتصاد همه چیز در کمپرسور برای بهینه سازی هزینه های عملیاتی و نیروی کار طراحی شده است. هنگامی که کمپرسور کار می کند، به لطف تخلیه خودکار میعانات گازی طراحی شده NARDI، مجهز به سیستم جریان آهسته ثبت اختراع منحصر به فرد، مقدار گاز خروجی را با 80% صرفه جویی در فشار کل سیستم کاهش می دهد.

اجزا کمپرسور فشار قوی ناردی ایتالیا
  1. فیلتر ورودی
  2. بلوک کمپرسور
  3. پوشش فلایویل
  4. جداکننده بین مرحله ای
  5. فیلتر ALT
  6. شیر نگهدارنده فشار
  7. اتصال شیلنگ پز کردن (حداکثر 2) با شیر بدون بازگشت
  8. شیر پرکننده با فشار سنج
  9. تخلیه خودکار میعانات گازی (اختیاری)
  10. سوئیچ فشار نهایی با توقف خودکار (اختیاری)
  11. موتور الکتریکی
  12. زمان سنج
  13. قاب پوشش داده شده با رنگ پودری آلومینیوم

مشخصات فنی کمپرسور فشار قوی NARDI ایتالیا - 10 لیتر 200 بار

راهنمای ابعاد و اندازه کمپرسور فشار قوی NARDI ایتالیا - 10 لیتر 200 بار

جدید600

کمپرسور فشار قوی 40 بار

درایر کمپرسور فشار قوی

درایر تبریدی سری MK HP با فشار بالا، یک طراحی ارتباط 100٪ فوق العاده کارآمد بین مدارهای هوا و مبرد ایجاد می کند و عملکردی پیشرفته و راندمان خنک کننده عالی را ارائه می دهد. طراحی پیشرفته 3 در 1 دارای فشار دیفرانسیل بسیار کم است که باعث صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی می شود. مبدل حرارتی 3 در 1 فشرده است و به درایر اجازه می دهد کوچکتر شود و فضای مورد نیاز برای آن را کاهش می دهد. Mikropor انواع خشک کن های 3 در 1 مجهز به مبدل حرارتی 3 در 1 را برای برآورده کردن طیف کاملی از ظرفیت و توان مورد نیاز ارائه می دهد.

درایر فشار قوی

 

هوای فشرده شده‌ای با فشارات بالا، در صنعتهای گوناگون و خاصی کاربرد دارد که در ساخت و تولید آنها بایستی از روشهای فن آوری به روز و خاصی استفاده شود.

در کشورمان ایران با پیشرفتهای روزافزون صنعتی در سطحهای بالا، مصرف نمودن هواهای فشرده شده و ابزارها و تجهیزاتی که احتیاج به هوای فشرده‌ی با فشارات زیاد را دارند رو به وسعت است .

امروزه هوای فشرده شده در صنایع بسته بندی، صنایع کشتیرانی و دریانوردی، صنایع هوائی، صنایع نظامی، سدسازی، آتش نشانی، غواصی، و غیره کاربرد دارند.

گروه فنی بادرو کمپرسور با سابقه‌ی طولانی خودش در زمینه‌ی هوای فشرده شده، اقدام به ساخت و تولید انواع مختلف کمپرسورهای هوای فشرده شده به شکل بوستر پمپی و کمپرسورهای فشارات قوی تا 40 بار را نموده که در حال حاضر با کارآیی خوب این گروه از محصولات، افتخاری دیگر را برای گروه بادرو کمپرسور به ارمغان دارد که تشویقی برای گسترش در زمینه‌ی هوای فشرده جهت این مجموعه خواهد بود .

لیست درایر تبریدی میکروپور فشار قوی سری MK HP

ارائه کیفیت برتر و جلب رضایت مشتری هدف اصلی ماست .

با نزدیک به نیم قرن تجربه و حضور درخشان

فروش و بازاریابی تهران : 8-66687337-021   66609345-021

فروش و بازاریابی تبریز : 5-35514934-041

محصولات مرتبط بادرو

2 دیدگاه در “کمپرسور فشار قوی

  1. فرامرز عبدی گفت:

    سلام و ارادت
    درخواست کمپرسور فشارقوی پیستونی دارم

    1. واحد فروش بادرو گفت:

      سلام و عرض ادب
      کمپرسور پیستونی فشار قوی از ظرفیت 250 تا 1500 لیتر با فشارکاری 27 بار و هواساز ایتالیایی موجود می باشد، لطفا جهت دریافت پیش فاکتور با کارشناسان بادرو در واتساپ در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *