4.7/5 - (16 امتیاز)

ترکان فیلتر

انواع فیلتر سپراتور ترکان فیلتر مخصوص کمپرسورهای اسکرو برقی و کمپرسور اسکرو دیزلی و فیلتر هواکش موادی و با کیفیت بالا مخصوص کمپرسور و  دستگاههای صنعتی سبک و سنگین و  فیلتر هواکش دستگاههای راه سازی و وارداتی MANN Filter مان فیلتر آلمان و Sure  فیلتر در سایز های مختلف می باشد و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. امروزه بیشتر صنایع و شرکتها از این نوع محصولات در ماشین آلات خود استفاده می نمایند. در کمپرسورهای اسکرو Oil inject برای جداسازی روغن از هوا در درون منبع رسیور از فیلترهای سپراتور استفاده می گردد. برای آشنایی بیشتر لطفا با ما همراه باشید.

لوگو ترکان فیلتر

نمایندگی فیلتر ترکان

لطفا جهت درخواست فیلتر سپراتور ترکان از نمایندگی مجاز ترکان فیلتر، کد فنی فیلتر یا نمونه و یا ارتفاع فیلتر سپراتور، قطر بیرونی، قطر فلنج، قطر درونی دهنه فشار کاری فیلتر تعداد سوراخ دور فلنج (در صورت موجود بودن سوراخ). 09128204891 لطفا درخواست خود را از طریق واتس آپ ارسال فرمایید.

فیلتر سپراتور

وظیفه اصلی فیلتر سپراتور بعنوان جدا سازی هوا و روغن هوای فشرده کمپرسور میباشد. ساختمان اصلی این فیلتر از دو طرف الیاف میکرو فایبر گلاس (کاغذ مخصوص فیلتر) که از حساسیت بالایی برخوردار میباشد.

فیلتر سپراتور کمپرسور در سایزبندی مختلف بوده و از لحاظ فشار کاری به چهار دسته اصلی 7 بار، 10 بار، 14 بار و 21 بار تقسیم بندی میگردد. عموما در تمامی کمپرسورهای اسکرو صنعتی و معدنی فیلتر سپراتور مورد استفاده قرار گرفته و عموما این فیلتر در نوع داخل تانکی و نوع پیچی یا کاتریجی میباشد.

 
فیلتر سپراتور ترکان کد xp900
فیلتر سپراتور ترکان کد xp750
فیلتر سپراتور ترکان کد cv250
فیلتر سپراتور ترکان کد p375

فیلتر سپراتور چیست

وظیفه‌ اساسی فیلترهای سپراتور به عنوان جداسازی روغن و هوای کمپرسور است. ساختمان عمده‌ی چنین فیلترهایی از دو جهت الیاف میکروفایبر گلاس یا کاغذهای مخصوص فیلتر که دارای حساسیت بیشتری هستند. فیلترهای سپراتور دستگاه کمپرسور در اندازه‌های گوناگون بوده و از نظر فشارهای کاری به 4 گروه اصلی 7 بار، 10 بار، 14 بار و 21 بار تقسیم بندی می‌شود. به طور معمول در همه‌ کمپرسورهای اسکروی معدنی و صنعتی کاربرد داشته‌اند و بطور کلی چنین فیلترهایی در نوع داخلی تانکی و نوع پیچی یا کاتریجی هستند.

جداسازی هوا و روغن در درون رسیور در 2 مرحله می‌شود که به شرح ذیل انجام می پذیرد :

در مرحله‌ نخست براثر برخورد کردن مخلوط روغن و هوا به بدنه‌ رسیور قسمت عظیمی از روغن کمپرسور به همراه هوا جدا می‌گردد و در مرحله بعد در اثر گذر هوا از بخش فیلترهای سپراتور ترکان، قسمت بزرگی از روغن های باقی‌مانده در هوا جدا گشته و به درون سیستم برمی‌گردد. میزان کمی از روغن با هوا از کمپرسور خارج می‌گردد که در صورت احتیاج، با نصب نمودن ابزارات فیلتراسیون می‌تواند درصد آنرا تا حدود زیادی کم می‌کند.

فیلتر سپراتور

لیست قیمت ترکان فیلتر

لیست محصولات ترکان به شرح جدول زیر می باشد.
توجه: به دلیل وجود نوسان در بازار و تغییر سریع قیمت ها، قیمت محصولات وارد نگردیده است، لطفا جهت دریافت قیمت به روز محصولات ترکان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید:
شماره واتساپ: 09128204891
شماره تماس ثابت:
۰۲۱-۶۶۶۰۹۳۴۵
۰۲۱-۶۶۶۸۷۳۳۷
۰۲۱-۶۶۶۸۷۳۳۸
لیست فیلتر ترکان
ویژگینوعکد محصول
کوچکترین سایزسپراتورP125
پرمصرف ترینسپراتورP175
قدیمسپراتورP250
سپراتورP375
نرمالسپراتورP600
بلندسپراتورP600
سپراتورP900
لیست فیلتر ترکان مناسب کمپرسور اطلس کوپکو
نوعکد محصول
سپراتورGA18
سپراتورGA22
سپراتورGA30
سپراتورGA45
سپراتورGA55
سپراتورGA55 جدید
سپراتورGA90
سپراتورGA110
سپراتورGA132
سپراتورG900
سپراتورGA160
 
فیلتر هیدرولیک مان
فیلتر میکروپور
فیلتر سپراتور کاتریجی اطلس کوپکو
قیمت فیلتر سپراتور کمپرسور اسکرو
میکروفیلتر میکروپور
فیلتر هواکش

فیلتر ترکان

فیلترهای سپراتور را به عنوان یک عامل جدا کننده‌ روغن و هوا در نظر می‌گیرند که در سیستم های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این دلیل اغلب از الیاف میکروفایبرگلاس در قسمت کاغذهای فیلتر سپراتور بهره می‌برند. ساخت چنین الیافی بصورتی است که اجازه‌ عبور به مولکول های هوا را می‌دهد ولی اجازه‌ عبور به مولکول های روغنی را نمی‌دهد. این الیافی که در فیلترهای سپراتور وجود دارد پس از گذشتن زمانی پرمی‌شود  و نیاز به عوض شدن خواهد داشت. طول مدت زمان کارکرد فیلترهای سپراتور بسته به مواردی از جمله نوع روغن، دمای کاری، فشار کاری و عوامل دیگر بستگی دارد.

مخزن جدا کننده روغن از هوا و نحوه جداسازی روغن توسط فیلتر سپراتور

جداسازی روغن و هوا در داخل رسیور در دو مرحله به شرح ذیل انجام می گیرد:

در مرحله اول در اثر برخورد مخلوط هوا و روغن به بدنه رسیور بخش قابل توجهی از روغن کمپرسور همراه هوا جدا می شود و در مرحله دوم در اثر عبور عوا از فیلتر سپراتور ترکان، بخش عمده ای از روغن باقیمانده در هوا جدا شده و به داخل سیستم بر میگردد. مقدار ناچیزی از روغن به همراه هوا از کمپرسور خارج میشود که در صورت نیاز میتوان با نصب تجهیزات فیلتراسیون درصد آنرا تا حد بسیار پایین کاهش داد.

آیا روغن هیدرولیک با گرید ۶۸ برای فیلتر کمپرسور مناسب است ؟

معمولا دیده می شود که روغن هیدرولیک ۶۸ بجای روغن کمپرسور اسکرو استفاده می شود لازم به توضیح است در نگاه اول در دیتا شیت روغن همه چیز برابر است ولی نکته در اینجاست که روغن کمپرسور اسکرو حاوی ماده ضد کف می باشد Anti Foam که در روغن هیدرولیک نیست و باعث عدم کف نمودن روغن در زمان استارت دستگاه و از جامپ کردن واحد هواساز جلوگیری می کند بارها دیده شده است وجود کف در فیلتر سپراتور روغن باعث از کار افتادن فیلتر سپراتور و خروج روغن از کمپرسور به درون خط تولید شده است لذا توصیه می شود از روغن کمپرسور بجای روغن هیدرولیک استفاده شود و استفاده از روغن هیدرولیک ریسک بالایی را در دماهای بالا و زمان استارت دارد.

فیلتر سپراتور کمپرسور چه زمانی تعویض میگردد ؟

  • زمانیکه در هوای خروجی کمپرسور روغن وجود داشته باشد فیلتر سپراتور باید تعویض گردد.
  • زمانیکه دمای کمپرسور بیش از حد بالا رفته باشد فیلتر سپراتور کمپرسور باید تعویض گردد.
  • زمان سرویس دوره ای که معمولا هر 1500 ساعت میباشد و فیلتر سپراتور باید تعویض گردد.
  • زمانیکه آب مخزن تخلیه میگردد و علایم شیری رنگ دیده میشود فیلتر سپراتور کمپرسور باید تعویض گردد.

فیلتر سپراتور ترکان فیلتر

از لحاظ ساختاری فیلتر سپراتور کمپرسور به دو دسته اصلی تقسیم بندی میشوند:

  • فیلتر سپراتور کمپرسور ترکان از نوع داخل تانکی
  • فیلتر سپراتور کمپرسور ترکان از نوع کاتریجی

فیلتر هواکش کمپرسور ترکان فیلتر 

برای دستیابی به کارکرد بهتر مطلوب، موتور کمپرسور نیاز به هوای ورودی بهتر دارند. اگر آلاینده ها در هوا مانند گرد و غبار به محفظه احتراق وارد شوند ممکن است بر روی سر سیلندر نشسته و باعث سایش اولیه موتور شوند. در ضمن عملکرد قطعات الکترونیکی که بین مکش و محفظه احتراق کمپرسور قرار دارد نیز ممکن است آسیب جدی ببینند.

فیلتر هوا ترکان فیلتر پایان جاده برای تمام ذرات خاک می باشند. مهم نیست که آیا گرد و غبار، ماسه، دوده یا حتی قطرات آب به علت بالاترین درجه جدا شدن خاک و ثبات مکانیکی بالا، فیلتر ترکان فیلتر حتی کوچکترین ذرات را از هوای ورودی فیلتر میکند. این باعث میشود که ترکیب مطلوب نسبت سوخت و هوا کمپرسور تضمین کند.

به منظور تضمین عملکرد فیلتر ترکان فیلتر باید بطور مرتب بررسی شود چرا که یک فیلتر مسدود شده باعث تحرک هوا برای موتور می گردد و نتیجه احتمالی این است که سوخت ممکن است به طور کامل سوزانده نشود و ممکن است تا حدی مورد استفاده قرار نگیرد. قابل توضیح است که ظرفیت نگهداری گرد و غبار بالا فیلتر ترکان فیلتر باعث بالا رفتن عمر و راندمان کاری کمپرسور میگردد.

برای درخواست فیلتر هواکش ترکان فیلتر  کد فنی یا نمونه و یا  4 پارامترهای ذیل مورد نیاز میباشد:

  • ارتفاع فیلتر سپراتور، قطر بیرونی، قطر رزوه پیچ
  • فشار کاری فیلتر
فیلتر هواکش ترکان

فیلتر Element میکرو فیلتر ترکان فیلتر

میکرو فیلتر یکی از تجهیزات فیلتراسیون کمپرسور هوای فشرده است که برای تصفیه و گرفتن و حذف ذرات معلق روغن در هوای فشرده کاربرد دارد. میکرو فیلتر ها از دو بخش پوسته هاوزینگ و المنت میکرو فیلتر تشکیل شده است. ترکان فیلتر سازنده انواع میکروفیلتر ها در سایزبندی مختلف با نازلترین قیمت ها میباشد.

کاتریج میکروفیلتر

فیلتر هواکش ترکان فیلتر

هوای محیط دارای گرد و غبار و ذرات ریز میباشد که وظیفه اصلی انواع فیلتر هواکش گرفتن این ذرات و ریزگردها میباشد. استفاده از فیلتر با کاغذ کیفیت بالا باعث بالا رفتن عمر دستگاه و جلوگیری از آسیب جدی در مروز زمان میگردد. سر و ته اکثریت فیلتر هواکش ترکان بصورت موادی میباشد.

فیلتر سپراتور ترکان فیلتر

فیلتر هیدرولیک

تجهیزات کشاورزی، ماشین آلات راه سازی، ماشین آلات معدن اکثریت با مایعات هیدرولیکی کار میکنند، برای کارکرد در حداکثر کارایی، آلاینده های مایع با فیلتر هیدرولیک باید به حداقل برسند. ترکان فیلتر تخصص تولید خود را برای تولید فیلترهای هیدرولیکی با کیفیت بالا برای انواع ماشین آلات اعمال نموده است.

فیلتر هیدرولیکی از اجزای سیستم هیدرولیک در برابر آسیب‌های ناشی از آلاینده‌های روغنی یا سایر مایعات هیدرولیکی استفاده شده توسط ذرات محافظت می‌کند. هر دقیقه، تقریباً یک میلیون ذره بزرگتر از ۱ میکرون (۰.۰۰۱ میلی متر یا ۱ میکرومتر) وارد سیستم هیدرولیک شده که این ذرات می‌توانند به اجزای این سیستم آسیب برسانند زیرا روغن به راحتی آلوده خواهد شد. بنابراین حفظ یک سیستم فیلتراسیون هیدرولیکی خوب باعث افزایش طول عمر دستگاه ترکان فیلتر خواهد شد.

از طرفی یک فیلتر هیدرولیکی به حذف این ذرات و تمیز کردن روغن به صورت مداوم کمک می‌کند. عملکرد برای هر فیلتر هیدرولیکی با کارایی حذف آلودگی آن، یعنی ظرفیت بالای نگه داشتن خاک و زدودن آن در سیستم. تقریباً هر سیستم هیدرولیکی بیش از یک فیلتر دارد. این فیلترها بین پمپ و محرک‌ها فشار می‌آورند و همچنین فیلترهای هیدرولیکی بین محرک‌ها و مخازن فیلترهای فشار کم یا خط برگشت نامیده می‌شوند.

فیلتر هیدرولیک ترکان فیلتر
لوگو ترکان فیلتر

فیلتر ماشین آلات صنعتی

ارائه انواع فیلتر شامل انواع فیلتر روغن، فیلتر هیدرولیک، فیلتر هواکش و فیلتر گازوئیل می شوند.

  • ماشین آلات آسفالت
  • موتورهای دریایی
  • موتورهای لوکوموتیو
  • ماشین آلات کشاورزی
  • جرثقیل ها
  • بیل ها
  • ماشین آلات جنگل
  • مولدهای برق
  • گریدرها
  • لیفتراک ها
  • موتورهای صنعتی
  • دیزل ژنراتورها
  • لودرهای بکهو
  • اسکریپرها
  • ماشین آلات تونل و معدن
  • دامپرها

لوله روغن گیر

این لوله در جداره المنت مخزن جدا کننده قرار گرفته است. در هنگام کارکرد کمپرسور مختصر روغنی که از فیلتر مخزن جدا کننده عبور میکند در ته فیلتر جمع میشود که در اثر مکش واحد هواساز از طریق این لوله روغن به محفظه کمپرسور منتقل میگردد. در هر نوبت از سرویس دهانه لوله ها را بررسی کنید زیرا هر گونه گرفتگی و انسداد موجب رخنه روغن به داخل هوای فشرده میگردد.

  •  فیلتر سپراتور کمپرسور اطلس کوپکو سری GA، ترکان فیلتر
  • فیلتر سپراتور کمپرسور KISER، ترکان فیلتر
  • فیلتر سپراتور کمپرسور  Ingersoll Rand سری ML، ترکان فیلتر
  • فیلتر سپراتور کمپرسور  Ingersoll Rand سری XP، ترکان فیلتر
  • فیلتر سپراتور کمپرسور Holman، ترکان فیلتر
  • فیلتر سپراتور کمپرسورسازی تبریز سری CV ،P، ترکان فیلتر
  • فیلتر سپراتور کمپرسور Airman ژاپن، ترکان فیلتر
  • فیلتر سپراتور پارس کمپرسور، سری B، ترکان فیلتر
  • فیلتر سپراتور کمپرسور Compair، ترکان فیلتر
  • فیلتر سپراتور کمپرسور هواسازان تبریز، ترکان فیلتر
  • فیلتر Fleetguard Filters
  • فیلترAtlas Copco

بهترین زمان برای تعویض فیلتر سپراتور

  • زمان سرویس دوره ای کمپرسور، معمولا هر سه ماه یکبار
  • مواقعی که روغن با هوا بیش از حد مخلوط و هوای تولیدی روغنی باشد.

سایر محصولات بادرو

2 پاسخ
  1. حسن رحیمی
    حسن رحیمی گفته:

    فیلتر سپراتور ترکان موجود دارید؟ برای خریدش چطور میتونم اقدام کنم؟

    پاسخ
    • واحد فروش بادرو
      واحد فروش بادرو گفته:

      با عرض سلام و احترام
      لطفا مشخصات ابعادی فیلتر را به شماره واتساپ 09128204891 ارسال بفرمایید تا همکاران راهنمایی و اعلام قیمت بفرمایند.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *