4.7/5 - (3 امتیاز)

رادیاتور ژنراتور

بادرو کمپرسور تأمین‌کننده تخصصی انواع رادیاتور ژنراتور و مبدل‌های حرارتی هوا خنک در مدل‌های فولادی و آلومینیومی، آماده ارائه راهکارهای حرارتی برای طیف گسترده‌ای از تجهیزات صنعتی و خودرویی می‌باشد.

محصولات قابل ارائه شامل:

  • رادیاتور روغن کمپرسور اسکرو
  • رادیاتور ژنراتورهای دیزلی و گازسوز
  • اویل کولر ماشین‌آلات کشاورزی، معدنی و حفاری
  • مبدل‌های حرارتی صنایع ریلی، نفت و گاز، پتروشیمی، هوافضا و حمل‌ونقل

رادیاتور ژنراتور وظیفه دارد گرمای تولیدشده در موتور را از طریق مایع خنک‌کننده جذب کرده و به محیط منتقل کند. عملکرد صحیح این سیستم، از داغ شدن بیش از حد موتور جلوگیری کرده، عمر تجهیزات را افزایش داده و راندمان عملکرد را بهبود می‌بخشد.

✔️ ساخت و تأمین رادیاتور براساس نمونه یا نقشه مشتری، با بهره‌گیری از تکنولوژی روز اروپا و استانداردهای جهانی توسط مجموعه بادرو کمپرسور انجام می‌شود.

رادیاتور ژنراتور

قیمت رادیاتور دیزل ژنراتور

قیمت رادیاتور دیزل ژنراتور تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد که میتواند بر هزینه نهایی خرید تأثیرگذار باشد. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت رادیاتور دیزل ژنراتور، ظرفیت و توان ژنراتور است. رادیاتورهایی که برای ژنراتورهای با توان بالاتر طراحی میشوند، معمولاً بزرگتر و پیچیده‌تر هستند، به همین دلیل قیمت آنها نیز بالاتر خواهد بود. همچنین، جنس مواد استفاده شده در ساخت رادیاتور، مانند آلومینیوم یا فولاد، میتواند بر قیمت تأثیرگذار باشد. رادیاتورهای با مواد باکیفیت‌تر معمولاً قیمت بالاتری دارند، اما از دوام و عملکرد بهتری برخوردار هستند.

بادرو کمپرسور به عنوان مرجع معتبر فروش رادیاتور دیزل ژنراتور، انواع رادیاتورهای صنعتی را با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی عرضه میکند. این شرکت علاوه بر ارائه مشاوره تخصصی در خصوص قیمت رادیاتور دیزل ژنراتور، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر نیز فراهم می آورد. برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت دقیق، میتوانید با تیم فنی بادرو کمپرسور تماس بگیرید و محصولی متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

بادرو کمپرسور

☎️ فروش و بازاریابی تهران: 8-66687337-021  ( دو خط )

☎️ فروش و بازاریابی تبریز: 5-35514934-041  ( دو خط )

💬 شماره ارتباطی واتساپ و تلگرام : 09128204891

📲 شماره ارتباطی روبیکا: 09214168650

🚛 ارسال به سراسر کشور

🎯 با بیش از ۴۰ سال تجربه در تأمین تجهیزات هوای فشرده، هدف ما ارائه کیفیت برتر و جلب رضایت مشتریان است.

رادیاتور دیزل ژنراتور

رادیاتور ژنراتور چگونه کار می‌کند؟

رادیاتور دارای پره و لوله است. مایع خنک کننده موتور توسط لوله‌های پمپ خنک و سرد کننده موتور پمپ می‌شوند. این خنک کننده آنقدرها که فکر می‌کنید هم سرد نیست بلکه بسته به هدف دارای بخش سرمایش و گرمایش است، این حالت موجب شده که با عبور از لوله‌های رادیاتور، گرما به پره‌ها منتقل شود.

رادیاتور دارای یک فن است که چرخش دستگاه را بر عهده می‌گیرد، یا توسط موتورهای الکتریکی به حرکت درآورده می‌شوند. همچنین می‌توان گفت که از شاخه‌های لنگ موتور توسط یک سری قرقره‌ها و تسمه‌ها استفاده می‌شود. این فن هوای خنک محیط را از طریق پره‌های رادیاتور می‌دمد. گرمای موجود در باله‌ها را به هوای خنک منتقل می‌کند، آن را گرم می‌کند و گرما را از موتور می‌گیرد. خنک کننده، با این جریان هوا به موتور برمی گردد و این روند تکرار می‌شود.

مجموعه‌های رادیاتور ژنراتور به طور معمول با سیستم خنک کننده نصب شده، جایی که رادیاتور در جلوی موتور نصب شده و فن خنک کننده به صورت مکانیکی توسط موتور هدایت می‌شود، تهیه می‌گردند. رادیاتورهای نصب شده تنها برای شرایط هوای ۴۰ درجه سانتیگراد طراحی شده‌اند و البته فن‌ها برای کار با حداکثر محدودیت استاتیک خارجی ۰.۵۰ ″ H۲O انتخاب شده‌اند. این رادیاتور ژنراتورها وقتی موتورخانه دارای تهویه هوای تازه کافی باشد و هنگامی که بتوانند هوای خروجی را به راحتی به قسمت خارجی خارج کنند، به خوبی کار خواهند کرد.

در کنار این مطالب، شاید برایتان سوال پیش آید که در چه زمانی به وجود رادیاتور ژنراتور نیاز می‌شود. این نیاز زمانی اتفاق می‌افتد که موتور براساس انفجار سوخت در داخل سیلندر باعث ایجاد نیروی دروانی و همینطور، افزایش دما می‌گردد. بنابراین موتور برای احیا و تغییر دما و خنک شدن به رادیاتور ژنراتور نیاز دارد. این حالت زمانی اتفاق میوفتد که در اطراف سیلندرهای موتور که محفظه‌های انفجار وجود دارد، آب به وسیله یک پمپ اصلی به گردش درآمده و گرمای موتور را به خود جذب می‌کند و در واقع موجب خنک شدن و از بین بردن گرمای درون موتور و دستگاه می‌شود.

 

رادیاتور ژنراتور شامل چه چیزهایی است؟

یک مجموعه رادیاتور ژنراتور با سیستم خنک‌کنندگی هوا شامل هسته رادیاتور، یک فن خنک کننده، یک موتور الکتریکی (برای حرکت فن) و یک مخزن انبساط است. اگر موتور دارای دو مدار خنک کننده جداگانه باشد، مجموعه رادیاتور ممکن است از دو هسته مستقل تشکیل شده باشد که می‌تواند در داخل مجموعه رادیاتور قرار بگیرد.

هنگامی که پمپ آب نصب شده در موتور قادر به گردش خنک کننده به محل رادیاتور از راه دور نیست، به مبدلهای حرارتی مایع به مایع، نیاز است. برای موتورهایی که از دو مدار خنک کننده جداگانه استفاده می‌کنند نیز دو مبدل حرارتی جداگانه در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید که در رادیاتور ژنراتور این مبدل‌های حرارتی در نزدیکی موتور نصب شده‌اند و عملکرد آن‌ها نیز قابل یادگیری است. اگر به مشکل برخوردید، تنها کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش در مجموعه بادرو کمپرسور مشورت نمایید.

دانستن این نکته خالی از لطف نیست که پمپها، هنگام استفاده از مبدلهای حرارتی بین موتور و رادیاتور از راه دور مورد استفاده قرار می‌گیرند. پمپ کمکی متشکل از پمپ سانتریفیوژ موجب هدایت موتور الکتریکی می‌شود. این پمپ‌ها در نزدیکی موتور نصب شده‌اند و توجه به عایق‌بندی و لوله‌گذاری آن‌ها نیز حایز اهمیت است.

عملکرد و ساختمان رادیاتور ژنراتور گازسوز و رادیاتور دیزل ژنراتور

رادیاتور ژنراتورها درحقیقت برای نگه‌داری میزان قابل توجهی مایع خنک‌کننده‌ی موتور در کنار حجم عظیمی از هوا بکار می‌رود، به شکلی که در هنگام برگشتن آب به موتور حرارتی بوسیله‌ی عبور کردن از لوله‌های دربرگرفته با هوا، کار خنک‌کنندگی انجام می‌شود. بعد از این، مایع خنک‌کننده‌ی رادیاتور ژنراتور گازی وارد قسمت مجراهای موتور به وسیله‌ی واتر پمپ به سیلندرها و یا غیره شده است و باعث کم شدن دما و همچنین بهبود عملکردی موتور می‌گردد.

اجزای رادیاتور دیزل ژنراتور

  • لوله‌های خنک‌کننده و یا سلول
  • خروجی مایع به موتور در رادیاتور
  • فین یا پره‌های عبور هوا
  • پروانه
  • واتر پمپ
  • استراکچر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *