4.5/5 - (8 امتیاز)

نمایندگی Vmc ایتالیا 

بادرو کمپرسور با چند دهه فعالیت در صنعت تجهیزات هوای فشرده و ارائه کننده محصولات VMC ایتالیا شامل آنلودر، مینیمم پرشر ولو، کیت آنلودر و بلوک های فیلتر در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

واردات و فروش محصولات Vmc  ایتالیا در ایران.

آنلودرهای سری R   RH

تعمیرات تخصصی انواع آنلودر های Vmc

جهت دریافت مشاره تخصصی رایگان و استعلام قیمت با کارشناسان بادرو در ارتباط باشید.

شماره واتس آپ و تلگرام : 09128204891

فروش و بازاریابی تهران : 66687337-021  66687338-021

فروش و بازاریابی تبریز : 35514934-041   35514935-041

انواع آنلودرهای Vmc، انواع کیت های Vmc، انواع مینمم پرشر ولو Vmc ایتالیا.

 

جدید350

آنلودر یا intake valves

این قطعه دارای دریچه‌های ورودی سری RB و RBC که روی درگاه ورودی محفظه‌ی انتهایی هوا مونتاژ شده‌اند، معمولاً بسته هستند. آنها شامل یک پروانه می‌باشند که توسط سرسیلندر کنترل کننده از برگشت روغن در هنگام خاموش شدن کمپرسور جلوگیری می‌کند و یک شیر دمنده که زمان تخلیه را در صورت درخواست تنظیم می‌کند.

طیف گسترده‌ای از نسخه‌های شیر ورودی RB و RBC موجود می‌باشند: که از آن جمله می‌توانیم به سری E (سیستم کار خاموش-روشن برای ماشینهای ثابت)، PM (سیستم کار کاملاً پنوماتیک برای ماشینهای قابل حمل)، P (سیستم کار هیبریدی برای ماشینهای ثابت و قابل حمل)، NR (فقط با شیر چک) اشاره کرد. که همگی در ولتاژهای مختلف و همچنین با فلنجهای اتصال در دسترس هستند. و این شیرها باید به صورت پنوماتیک به مخزن جداکننده و به صورت الکتریکی (در مورد نسخه E & P) به سوئیچ فشار متصل شوند.

در ضمن سری‌های RB و RBC برای کاربردهای روغن‌کاری شده با گاز طبیعی و آب نیز موجود هستند.

پایه فیلتر یا multiblocks

پایه‌ی فیلتر، ورژن یا نسخه‌ی فلنج‌دار یا رزوه دار می‌باشد و دارای شیر حداقل فشار، شیر ترموستاتیک و تکیه‌گاه فیلترهای روغن و جداکننده اسپین که در آن گنجانده شده است. نرخ جریان هوا از 0.5 متر مکعب در دقیقه تا 22 متر مکعب در دقیقه می‌باشد.

 

مینیمم پرشر ولو

این مینیمم‌ها معمولاً بر روی درگاه تخلیه‌ی مخزنهای جداکننده نصب می‌شود، شیرهای حداقل فشار که بصورت رزوه ای یا فلنجی موجود هستند. آنها شامل یک پاپت برای حفظ حداقل فشار در مخزن جداکننده هنگام راه اندازی کمپرسور و یک سوپاپ برگشت برای جلوگیری از برگشت هوا از خط هستند. سری شیرهای حداقل فشار هم که برای کاربردهای روغن کاری شده با گاز طبیعی و آب موجود می‌باشند.

minimum pressure valves

 

آنلودر کمپرسور

در دستگاههای کمپرسور اسکرو؛ کنترل فشارات هوا به وسیله‌ی آنلودر یا رگولاتور انجام می‌پذیرد که کار باز و بسته شدن آنلودرها به وسیلۀ شیرهای برقی که به آنلودری اتصال دارد که در حالت عادی بسته باشد و در زمان جریان باز می‌گردد تا اینکه مکش هوایی به وسیله‌ی ایرند انجام گرفته و به سمت فشرده سازی خواهد رفت.

از دلایل عمل نکردن آنلودرها می‌توان موارد ذیل را متذکر شد:

  • خراب بودن شیرهای برقی که خودشان شامل خرابیهای بوبین شیر برقی و یا سربندی‌های اشتباهی شیرهای برقی هستند.
  • خراب بودن پکینگ آنلودرها در مدل‌های قدیمی‌تر یا خراب بودن کیت‌های آنلودر در مدلهای جدیدتر

در شرایطی که آنلودر بشکل دستی تحریک شده باشد و کار کند این خرابیها به کیت‌های آنلودر یا پکینگها مربوط است که بایستی تعویض شود و در غیر این صورت شیرهای برقی مربوطه بایستی تعویض شوند.

شرکت بادرو کمپرسور با داشتن واحدهای تخصصی تعمیرات، آماده‌ی ارائه‌ی خدماتی راجع به تعمیرات قطعاتی از جمله انواع گوناگون آنلودر هستند.

همینطور فروش انواع آنلودر با برندهای vmc ایتالیایی با قیمت‌هایی منصفانه و متعادل در مدل‌های ذیل قابل ارایه هستند:

آنلودر R20  آنلودر R40  آنلودر R90

آنلودر RH25 آنلودر RH60 آنلودر RH100

 

کیت آنلودر R40

آنلودرهای R40 دریچه‌ی ورودی مکشی هوا به قسمت داخلی ایرند یا واحد هواساز می‌باشد .این قطعه به شکل شیر یکطرفه است که توسط فرمانهای برقی بسته یا باز می‌گردد کیت‌های تعمیراتی آنلودرهای R40 در مدت کارکرد 4000 ساعت بایستی عوض شوند.

چنین قطعاتی در طی زمان به علت باز و بسته شدن دریچه‌اش و همینطور دما و فشارهای کاری زیاد اغلب خاصیت نخستین خودشان را از دست می‌دهند.  کیت آنلودرها شامل قطعاتی یدکی  می‌باشد که بایستی در تایمهای مشخصی عوض گردند.

آنلودرهای  R40 شامل 2 ست کیت هستند که به K1 و K2 معروف شده‌اند. این کیتها در تایمهای کارکردی4000  ساعت بایستی تعویض گردند. کیتها شامل همه‌ی قطعات تعویضی آنلودرها می‌باشند.

کیتهای تعمیراتی آنلودرها برطبق نوعشان شامل قطعاتی مثل اورینگ، فنر, پکینگ و قطعات دیگر هستند. ممکن است تعویض چنین قطعاتی ساده به نظر رسد اما مطمعنا احتیاج به تبحر و تخصص دارد .

چنانچه تعویض کیت آنلودر صورت نگیرد مطمئنا دستگاه به مرور زمان آسیب می‌بیند. چنین آسیبهایی گاهی اوقات هزینه و خسارت بسیار به بار می‌آورند. از آنجایی که مکش هوا به وسیله‌ی آنلودر انجام می‌گیرد و آنلودر در حقیقت ریه‌ی کمپرسور محسوب می‌شود بنابراین چنانچه این اقدامات به طور صحیح انجام نشود مثل انسانی می‌شود که دچار مشکلات تنفسی می‌گردد.

کیت آنلودر R40 شامل 2 بخش عمده است :

بخش اول که به کیتK1  معروف است که شامل قطعه‌های اصلی خود آنلودر است .

بخش دوم به کیت K2 معروف می‌باشد. کیتK2  شامل قطعه‌های تعویضی بلوکه آلومینیوم آنلودر هستند. بهتر آن است که موقع تعویض هر دو کیت K1 و K2 تعویض گردد .

زمان خرید کیت آنلودر حتما بایستی دقت نمایید که نمونه‌ی اورجینال  را خریداری نمایید. نمونه های غیراورجینال آنها احتمالا ارزانتر هستند اما قطعا کیفیت لازم را نخواهند داشت و این امر ریسک بزرگی می‌باشد .

.

فروش و خدمات پس از فروش کمپرسور سازی با نزدیک به نیم قرن تجربه و حضور درخشان

ارائه کیفیت برتر و جلب رضایت مشتری هدف اصلی ماست .

آدرس وب سایت : www.badro.ir

جهت ارتباط از طریق تلگرام روی متن کلیک کنید 

محصولات مرتبط بادرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *