5/5 - (2 امتیاز)

رادیاتور آب کمپرسور 

رادیاتور آب کمپرسور را می‌توان یکی از خنک کننده‌های موجود در بازار در نظر گرفت. این دستگاه از مایعاتی استفاده می‌کند که موجب بالا بردن عمر کمپرسور و جلوگیری از خرابی زود هنگام گردد.
نکته مهم این است که آب از خنک کننده مایع موجود در یک واحد خارجی برای خنک‌سازی هوای فشرده و سایر مواد موجود در طی فرآیند فشرده‌سازی استفاده می‌کنند و فرآیند جلوگیری از گرم شدن را به جلو می‌برند. مدار خنک کننده باعث می‌شود که با استفاده از مبدل پوسته گرما در لوله کاهش پیدا کند. همچنین واحدهای خنک کننده یا همان رادیاتور‌ها با کمک آب بیشتر در ماشین آلات با اسب بخار که درجه بالایی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کمپرسور باد یکی از ابزارهایی است که از رادیاتور آب بسیار استفاده می‌کند و از آنجایی که یک نوع کمپرسور با جابجایی مثبت است و برای تأمین انرژی ابزارها و تجهیزات تجاری انرژی بکار می‌رود. کمپرسورهای هوای دوار در هنگام کار خود گرما تولید می‌کنند، به همین دلیل هوای فشرده باید خنک شود. البته چه با هوا و چه با مایع خنکی که باید از رادیاتور تولید شود.
البته اینکه چه نوع رادیاتوری مورد استفاده قرار گیرد، به نیاز شما و محل و همچنین شرایط کاری بستگی دارد. به همین دلیل است که نمی‌توان هر وسیله‌ ناهماهنگ را برای مکانی دیگر خریداری کرد. مجموعه بادرو کمپرسور یکی از معدود مجموعه‌هایی است که برای بهبود روند خرید به شما خریدار عزیز کمک می‌کند.

ساخت و فروش انواع رادیاتور آب و روغن کمپرسور صنعتی اسکرو برقی، فروش رادیاتور آب کمپرسور دیزلی، فروش رادیاتور آب کمپرسور معدنی در بادرو کمپرسور

رادیاتور آب کمپرسور چگونه کار می‌کند؟

کمپرسور خنک کننده آب و هوا که همان رادیاتور است، از هوا برای کاهش دمای هوای فشرده و هر ماده دیگر موجود استفاده می‌کند البته آب موجود در دستگاه هم با کمک رادیاتور همین روند را انجام خواهد داد. هنگامی که کمپرسور گرما ایجاد می‌کند، مدار خنک کننده هوا با فن و رادیاتور هوای گرم را کاهش می‌دهد و باعث بالا بردن راندمان دستگاه و کیفیت کار می‌شود. رادیاتور آب کمپرسور رایج‌ترین سیستم خنک کننده کمپرسور است که دسترسی آن را نسبت به سیستم‌های خنک کننده آب بیشتر می‌کند.

کلیه صنایع و کارخانجات‌ با ماشین آلات صنعتی می‌توانند با استفاده از انرژی برای گرم کردن ساختمان‌ها و یا تأمین انرژی باتری پیش گرم شده، تلفات گرما را برای کمپرسور خنک کننده هوا بازیابی کنند، بنابراین در هزینه‌های آب و برق صرفه جویی خواهد شد. این مدار با یک فن، گرما را به منطقه‌ای هدایت می‌کند، و محیط را برای بهتر شدن اوضاع خنک می‌کند. همچنین می‌توان اشاره کرد که واحد هوا از طریق ترموستات یا کنترل دمپر هوا، هوای گرم را به داخل جو آزاد خواهد کرد.

مزیت استفاده از رادیاتور آب کمپرسور چیست؟

برای جلوگیری از افزایش بیش از حد دما همراه با نسبت فشرده‌سازی بالاتر، و نزدیک شدن به فشرده‌سازی هم دما باید از وسیله‌ای همچون رادیاتور آب کمپرسور استفاده گردد. یکی از مزایا این است که صرفه جویی در قدرت بازده حجمی افزایش می‌یابد. کاهش حجم هوای تحویلی و همچنین کاهش اندازه کمپرسور نیز از دیگر مزیت‌ها و فایده بکارگیری رادیاتور آب است.

نیازهای رادیاتور آب کمپرسور

کمپرسور خنک کننده هوا و هوا به آب به فضای خنک کننده کافی برای تأمین جریان هوای کافی نیاز دارد. برنامه ریزی نادرست ممکن است منجر به مشکلاتی در تنظیم دمای تأسیسات تجاری و کسب و کار شما گردد. اگر اتاق کمپرسور خیلی گرم باشد، کسب و کار و همان کارخانه می‌تواند خرابی تجهیزات و خاموش شدن برنامه ریزی نشده ابزار را به چشم ببیند.
برای جلوگیری از این روند توصیه می‌شود که از گرمای منافذ هوا و آب خنک در رادیاتور برای گرم شدن فضای محیط کار خود در زمستان استفاده کنید. همچنین توصیه می‌شود برای بهتر انجام شدن روند کاری خود با متخصصان و کارشناسان در مجموعه بادرو کمپرسور در ارتباط باشید.

شماره واتساپ: 09128204891

شماره تماس: 

  • ۰۲۱-۶۶۶۰۹۳۴۵
  • ۰۲۱-۶۶۶۸۷۳۳۷
  • ۰۲۱-۶۶۶۸۷۳۳۸
رادیاتور آب
جدید350

رادیاتور کمپرسور اسکرو

کمپرسورهای اسکرو از نوع روغنی یا اویل اینجکت فرایند روان‌کاری و خنک‌کاری را به وسیله‌ی روغن کمپرسور انجام می‌دهند. ایرند کمپرسورهای اسکرو در زمان عملکردشان، به حالت غوطه ور در روغن هستند و علاوه بر روان‌کاری و خنک کاری قسمتی از انتقال نیرو را هم توسط روغن انجام می‌دهند، بر این اساس کیفیت و دمای روغن و هوا در این سیستمهای هوای فشرده دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشند.

رادیاتور کمپرسور هوا

در این سیستمهای هوای فشرده بعلت بالا بودن انرژی حاصل از جنبش ذرات روغنی و هوا به یک میزانی دما افزایش می‌یابد. روغن وظیفه‌ی جذب نمودن حرارت از قطعه‌های متحرک ایرند را دارد در نتیجه روغن و هوای خارج شده از کمپرسور هم دمایش بالاست. برای انتقال دادن دمای تولیدی در روغن و هوا به محیط اطراف از رادیاتور کمپرسورهای اسکرو استفاده می‌گردد. رادیاتور روغن کمپرسورها از لحاظ ساختاری شبیه به رادیاتورهای آب ماشینها می‌باشد ولی از لحاظ کارکردشان متفاوت می‌باشند.

رادیاتورهای روغن کمپرسور از 2 بخش اصلی جهت منتقل نمودن دمای هوا و روغن تشکیل یافته است که به حالت مجزا و بشکل هم زمان عمل می‌کنند. معیارهایی که جهت تعیین نمودن سایز رادیاتور روغن کمپرسورها در نظر گرفته می‌شود به شرح زیر می‌باشد:

  • تعداد بار خاموش و روشن شدن کمپرسور
  • ارتفاع آن از سطح دریا
  • سطح و دمای رطوبت
  • فشار کمپرسور
  • ظرفیت هوای تولید شده به وسیله‌ی کمپرسورهای اسکرو

بادرو کمپرسور

ارایه کیفیت برتر و جلب رضایت مشتری هدف اصلی ماست .

با نزدیک به نیم قرن تجربه و حضور درخشان

فروش و بازاریابی تهران :   66687338-021   66609345-021

فروش و بازاریابی تبریز : 35514934-041   35514935-041

آدرس وب سایت : www.badro.ir

ارتباط آنلاین : تلگرام - کلیک کنید 

واتس اپ : 09214168650

محصولات مرتبط بادرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *