5/5 - (2 امتیاز)

پروانه کمپرسور

انواع پروانه پلاستیکی کمپرسورهای معدنی و دیزلی و کمپرسورهای برقی اسکرو  با هوزینگ آلومنیومی در سایزبندی های مختلف موجود میباشد

می‌توان گفت که پروانه اجزای موجود در کمپرسور گریز از مرکز بوده که کار اصلی را بر روی گاز فشرده شده را انجام می‌دهد. از آنجا که آن‌ها در حال چرخش قطعات با سرعت نسبتاً بالایی هستند، می‌توانند همچنین بیشترین فشار را در یک کمپرسور گریز از مرکز داشته باشند. بدین ترتیب پروانه کمپرسور دارای اجزای دواری است که مجهز به پره‌ها یا پره‌هایی بوده که در ماشین‌های توربو و به عنوان پمپ‌های گریز از مرکز استفاده می‌شود.

انحراف جریان در پره‌های پروانه اجازه می‌دهد تا قدرت مکانیکی (انرژی در پره ها) به توان خروجی پمپ تبدیل شود.
وظیفه کمپرسور، این است که هوا را به سمت خارج به دیفیوزر بکشد و سرعت آن را افزایش دهد. این حالت نیز ممکن است بر اساس شرایط محیط و جوی ماشین آلات و قطعات صنعتی اتفاق بیفتد.

بعضی از پروانه ها از یک قاب بنام هاوزینگ که معمولا از جنس آلومنیوم می باشد و پروانه های پلاستیکی با مقطع گرد، مربع، مستطیل و ذوزنقه ای شکل است که به دو صورت دمنده یا مکنده (چپ یا راست) می باشند و بعضی از آنها بصورت یک تیکه بوجود آمده اند.

چنین نوع پروانه‌ها با کاراییهای بالا و حداقل صدا و ضد زنگ جهت خنک‌کاری انواع مختلف رادیاتورهای روغنی و آب و هوای کمپرسور و دیگر ماشین‌آلات صنعتی، راه‌سازی طراحی گشته‌اند.

با عنایت به استحکام زیادش و همچنین وزن کم آن، فشار خیلی کمی به موتورها و بلبرینگ وارد می‌شود.

بطور کلی این مدل بعلت قابلیت تغییر زاویه، انتقال هر میزان هوای مورد نیاز را قادر می‌باشد.

این پروانه‌های جنس پلاستیکی با مقطع مربع، گرد، مستطیل و ذوزنقه‌ای شکل و در اندازه‌های مختلف هستند که به دو حالت دمنده یا مکنده (چپ یا راست) موجودند.

پروانه های کمپرسور اسکرو برقی برند داخلی و خارجی در بادرو کمپرسور

پروانه های کمپرسورهای دیزلی اینگرسولرند

کمپرسور اینگرسولرند XP 750 ، کمپرسور اینگرسولرند XP 900 ، کمپرسور اینگرسولرند P600

قطعات کمپرسور 

 
فن کمپرسور اسکرو

پروانه پلاستیکی

 

پروانه پلاستیکی برای کمپرسورها و لوازم کمپرسور اینگرسولرند و اطلس کوپکو بصورت دمنده و مکنده و چپ و راست می باشد.

فن

فن وسیله‌ای می‌باشد که به وسیله‌ی جریانات الکتریکی، موجب جابجایی حجم هوا می‌گردد. از فن‌ها جهت ایجاد جریانات هوا در خیلی از دستگاه‌های صنعتی بکار می‌رود.

پروانه خنک کننده‌ی پلاستیکی

از پروانه‌های خنک کننده، همانگونه که از نامشان برمیاید جهت خنک کردن موتورهای الکتریکی ویا الکتروموتورها استفاده می‌گردد و به این شکل می‌باشد که این پروانه‌ها جزئی از موتورها به حساب می‌آید و وظیفه‌ی آنها خنک نگه داشتن موتورها می‌باشد و این کار را با جریانات هوایی که درون موتورها بوجود می‌آید انجام می‌پذیرد.

پروانه‌ی خنک کننده توسط پره‌هایی که دارا می‌باشد، با چرخش موتور که همین پروانه‌های خنک کننده روی روتور آن بسته است جریان هوایی را بوجود میاورد که موجب می شود موتور بیش از حد داغ نگردد و این موضوع به عمر مفید موتور و راندمان و کارآیی آنها کمک می‌نماید و همینطور اجازه نمی‌دهد که دینامها بیش از اندازه گرم شوند و بخش عایق موتور را آب می‌نماید و سیم پیچی بخش درونی آن بسوزد.

که جنس این پروانه‌ها در انواع فلزی و پلاستیکی در بازار یافت می‌گردد.

 
جدید350

بادرو کمپرسور

ارایه کیفیت برتر و جلب رضایت مشتری هدف اصلی ماست.

با نزدیک به نیم قرن تجربه و حضور فعال

فروش و بازاریابی تهران: 66609345-021  8-66687337-021

فروش و بازاریابی تبریز:5-35514934-041

ارتباط آنلاین تلگرامی: کارشناسان فروش - کلیک کنید .

آدرس وب سایت: www.badro.ir

واتس آپ: 09214168650

 

محصولات مرتبط بادرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *