میکروپور
شرکت میکروپور واقع در کشور ترکیه بوده و از توانمندیهای این شرکت می توان به تولید محصولات با کیفیت در زمینههای خشک کن هوای فشرده و انواع فیلتراسیون اشاره نمود. از مهمترین محصولات میتوان به فیلتراسیون میکرونی خطوط هوای فشرده و حذف رطوبت نام برد . محصولات این برند در بازار داخلی ایران به خوبی مورد استقبال مدیران و صنعتگران بوده و دارای محبوبیت و علاقه مندی بیشتری نسبت به سایر برندهای مشابه دارد
- انواع خشک کن و رطوبت گیر هوا تبریدی و جذبی
- انواع خشک های سری VT فشار قوی 40 بار
- انواع اتودرین جهت تخلیه اتوماتیک ذرات آب
- انواع فیلتر سپراتور کاتریجی و مخزنی با طول عمر 5000 ساعت به بالا
- انواع فیلتر HVAC برای صنایع داروسازی و بیمارستانی و نیروگاهها
- فیلترینگ انواع ذرات میکرونی و روغن و گرد و غبار توسط میکروفیلتر فلنجی و بوشنی
- تله آب گیر و Water Trap جهت فیلتر کردن ذرات درشت دانه
درایر میکروپور
جهت گرفتن و خشک کردن رطوبت هوای فشرده از وسیلهای بنام درایر استفاده میشود. درایر میکروپور بعد از کمپرسور نصب میگردد و باعث حدف کامل آب و رطوبت توسط فرایند سرد کردن میشود. دمای هوای وارد شده تا 3 درجه سرد میگردد. کاهش دما سبب حذف رطوبت و جداسازی ذرات آب و بخار شده و در نهایت توسط شیربرقی طی زمان بندی مشخص از درایر خارج میگردد. درایرهای میکروپور با مولفههای IS و MKE مشخص میگردد. از ویژگیهای این درایر میکروپور میتوان به وجود میکروفیلترهای اولیه و ثانویه اشاره کرد.
درایر میکروپور به دو گروه درایرهای تبریدی و جذبی طبقه بندی میگردند.
فیلتر میکروپور
از توانمندیهای شرکت میکروپور ساخت فیلتر میکروپور از نوع سپراتور کاتریجی و مخزنی و فیلترهای میکرونی مخصوص جذب ذرات میکرونی روغن و گرد و غبار میباشد.
برای فیلترکردن این ذرات میتوان از میکروفیلتر استفاده کرد.
- ارتفاع
- 84
- 137
- 214
- 175
- 261
- 192
- 314
- 349
- سایز mm
- 80
- 83
- 100
- 100
- 111
- 141
- 141
- 141
- سایز mm
- 79
- 79
- 97
- 110
- 138
- 138
- 138
- 138
- Max flow rate
- 0.5
- 1
- 2
- 1.5
- 4
- 3
- 6
- 7
- Model
- zero 10
- zero 20
- zero 30
- zero 40
- zero 50
- zero 60
- zero 70
- zero 80
میکروفیلتر میکروپور
میکرو فیلتر میکروپور فشار قوی 350 و 50 بار و 16 بار برای گرفتن ذرات روغن و گرد و غبار و ذرات بو در صنعت هوای فشرده
میکروفیلتر فشار 16 بار با مولفه G شناخته میشوند از دو قیمت هوزینگ پوسته و المنت فیلتر داخلی تشکیل شده است. المنت ها مصرفی بوده و بستگی به شرایط محیط و ایزوله بون سالی بین دو یا سه بار تعویض میگردند و المنت ها از قطعات مصرفی بوده و در چهار گرید GP ، GX ، GY GA
میباشند که حرف P گرید 5 میکرون بوده و برای جذب ذرات گرد و غبار و گرید X برای جذب ذرات 1 میکرون و گرید Y برای جذب ذرات روغن و گرید A کربن اکتیو بوده و برای جذب ذرات بو کاربرد دارند.
تعمیر درایر میکروپور
تعمیر درایر میکروپور و تعویض کیت المنت و سرویس دوره ای انواع درایر وارداتی با 44 سال سابقه در صنعت هوای فشرده
- استفاده از قطعات اورجینال میکروپور
- اعزام کارشناس به محل مشتری
- پاسخگویی و مشاوره رایگان
- قیمت مناسب
نمایندگی میکروپور
بادرو کمپرسور با 44 سال سابقه در ضمینه کمپرسورهای هوای فشرده و انواع درایرهای تبریدی و فیلتراسیون بعنوان نمایندگی میکروپور در خدمت مشتریان گرامی میباشد .
کیفیت محصولاتی که در نمایندگی میکروپور موجود است:
بعلت اهمیت بالای احتیاجات صنعت و همچنین نیاز مشتریان Mikropor بعنوان یکی از اصلیترین مهرهها در حوزهی صنایع هوای فشرده، بوسیلهی سیستم مدیریتی کیفیت ISO 9001 هدف توسعهی پایدار را در پیش گرفته است.
محصولات کمپانی میکروپور در طی مراحل نخستین تولید و همچنین در تایمهای قبل آن بوسیلهی فناوری EN 779:2012 مورد ارزیابی و تست قرار میگیرد. حدودا از سالهای 2018 این شرکت بوسیلهی استاندارد دقیقتری بنام ISO 16980 کالاهای خود را مورد بررسی قرار میدهد و به اینصورت به نتایج بهتری رسیده است.
تعهد بالای تولیدات Mikropor در خصوص کیفیت و استفاده کردن از قطعات استاندارد باعث شده لول کاری این کمپانی اغلب جزو بهترینها قرار بگیرد.
از اساسیترین ارزشهای Mikropor متعهد بودن به کیفیت میباشد. ایجاد و گسترش ایمنی و در مسایل زیست محیطی حرفه ای بودن و برای رعایت دقیق مقررات ایمنی و محیط زیست مرتبط و سایر الزامات در هر کشوری که در آن فعالیت می کنیم. برای کاهش میزان ضایعات ناشی از محصولات و خدمات ما و جلوگیری از آلودگی محیط زیست با استفاده از منابع موثر .
خط مشی کیفیت تولید و توسعه محصولاتی فراتر از انتظارات با رویکرد مشتری مداری با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان. برای بهبود قدرت رقابتی خود با ارزشی که به تحقیق و توسعه و نوآوری پیوسته قائل هستیم. برای بهینه سازی و بهبود عملکرد سیستم مدیریت کیفیت به طور مداوم. برای اطمینان از اینکه کارایی در تمام فرآیندهای تجاری ما یک عامل رقابتی پایدار در سطوح بین المللی است. برای تحقق همکاری ما با تامین کنندگان خود بر اساس اعتماد متقابل و سود متقابل در چارچوب قوانین اخلاقی. برای ارتقای دانش و مهارت های کارکنان ما.